»Žal pa ugotavljamo, da uporabniki teh navodil pogosto ne preberejo in pričakujejo, da bo postopek aktivacije smsPASS z obiskom prijavne službe samodejno zaključen, kar pa ni mogoče, saj uporabnik nima registrirane telefonske številke, ki je nujna za uporabo smsPASS.«
»Ti po naših informacijah opuščajo izvajanje prijavne službe smsPASS, kar pa je razumljivo, saj je po eni strani manjši obseg cepljenj, obenem pa se je v primerjavi z mesecem junijem bistveno zmanjšal tudi naval uporabnikov za pridobitev smsPASS-a, kajti cepljene osebe dobijo digitalno covidno potrdilo tudi v tiskani obliki na dom.«
»Ker cepilna mesta niso bila opremljena z informacijsko opremo za vnos podatkov in se je zato izvajal le njihov zajem, je sicer pri manjšem številu uporabnikov prišlo do zajema nepopolnih podatkov, a smo take primere večinoma uspešno rešili s kontaktiranjem uporabnika bodisi že prijavne službe bodisi MJU-ja.«